Първоначално публикувано от Nikiboy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора в багажника - но с какъв кабел??
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Да - отиваш в секи средно зареден магазин за освучителна техника, взимаш 8 метра от най - дебелия червен кабел, правиш го на два ката, и го пускаш към плюса на акумулат който си преместил отзад.......после вързваш подобен, може и син цвят за да не се бъркаш към шасито на колата отзад, и прокарваш втори към двигателя директно за да го вържеш и за него, щото само една маса към купето може и да не му стигне......може и да му стига, но аз предпочетох втори......ся гледам че си дизел, не знам те колко са чуствителни към масите......
Звучи така сякаш опъваш много кабели, но не е сложно, по голям проблем е да намериш откъде да ги прекараш, и да прецениш и обърнеш внимание на местата където положителния кабел може да се претрие, и да вземеш мерки........
Сите коли от подписа ми са така, с изключението на 2.5, където акумулат е зад мястото където трябва да има пасажерска седалка......
Нямал съм проблеми.....
Отваря се много място отпред, може и багаж даже да си сложиш, бях гледал некви снимки в Оунъра един си носеше верно някакви багажерии там......е за бъзик си беше снимката, не мойш сбра куфар, но все пак.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:21."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
един съвет от мен, предвид удължаването на разстоянието се повишава консумацията,затова ползвайте около 50 квадрата кабел и гледайте да е освен многожичен,а и да е с възможно най-тънки жички ( колкото повече жички толкова по добре поема консумацията). Друго важно нещо е ако може да си намерите оловни клеми за акумулатор,че другите са мнтак като цялоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Кабели за електрожен.Не е хубаво да правиш 2-3 ката от по-тънък кабел, защото ако нейде има лоша връзка или окисляване целия ток ще мине по единия от кабелите.Използвай възможно най-късия път.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Спрял съм се на 50кв кабел. В магазина ,от който ще го взема, разполагат с техници и те ми казаха, че това е размерът. Обърнаха ми внимание, че от изключително важно е поставянето на "обувките" (клемите) на новия кабел.
Тази дни имам малко пътувания, но като се прибера, ще го направя. Ще постна снимки, за да улесня за напред другите колеги.
Comment
Comment