Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора в багажника - но с какъв кабел??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
    Не знам що искаш да го правиш ама такава цифра ще се омоташ за кабели.
    Засега съм пазарил вариант за 20 кинта - кабел от 164.....правя го щото в багажника имам бол място, а ся кат мушна V6 и под капака ептен ще отеснее, а трябва да имам място да вършея под него......пък и съм си наумил да поработя по олекотяването и разпределението на масите, и е много полезно да изпратя 10 кила към задницата.....плюс това съм решил че тая кола няма да я продавам, така че мога да режа и да си я правя както си искам, без да ми дреме дали евентуален следващ собственик ще я ареса......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Малко да ъпдейтна темата, след като и аз реших да местя батерията. Ники би ли споделил крайното ти решение?
      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

      Comment


      • #18
        Да - отиваш в секи средно зареден магазин за освучителна техника, взимаш 8 метра от най - дебелия червен кабел, правиш го на два ката, и го пускаш към плюса на акумулат който си преместил отзад.......после вързваш подобен, може и син цвят за да не се бъркаш към шасито на колата отзад, и прокарваш втори към двигателя директно за да го вържеш и за него, щото само една маса към купето може и да не му стигне......може и да му стига, но аз предпочетох втори......ся гледам че си дизел, не знам те колко са чуствителни към масите......
        Звучи така сякаш опъваш много кабели, но не е сложно, по голям проблем е да намериш откъде да ги прекараш, и да прецениш и обърнеш внимание на местата където положителния кабел може да се претрие, и да вземеш мерки........
        Сите коли от подписа ми са така, с изключението на 2.5, където акумулат е зад мястото където трябва да има пасажерска седалка......
        Нямал съм проблеми.....
        Отваря се много място отпред, може и багаж даже да си сложиш, бях гледал некви снимки в Оунъра един си носеше верно някакви багажерии там......е за бъзик си беше снимката, не мойш сбра куфар, но все пак.....
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:21.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          един съвет от мен, предвид удължаването на разстоянието се повишава консумацията,затова ползвайте около 50 квадрата кабел и гледайте да е освен многожичен,а и да е с възможно най-тънки жички ( колкото повече жички толкова по добре поема консумацията). Друго важно нещо е ако може да си намерите оловни клеми за акумулатор,че другите са мнтак като цяло
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Кабели за електрожен.Не е хубаво да правиш 2-3 ката от по-тънък кабел, защото ако нейде има лоша връзка или окисляване целия ток ще мине по единия от кабелите.Използвай възможно най-късия път.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              Спрял съм се на 50кв кабел. В магазина ,от който ще го взема, разполагат с техници и те ми казаха, че това е размерът. Обърнаха ми внимание, че от изключително важно е поставянето на "обувките" (клемите) на новия кабел.
              Тази дни имам малко пътувания, но като се прибера, ще го направя. Ще постна снимки, за да улесня за напред другите колеги.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

              Comment

              Working...
              X